16 Haziran 2012 Cumartesi

su yalıtım ve yalıtım malzemeleri üzerine bilgiler

su yalıtım isimli makale de yapılan yorumları değerlendirebilir, su yalıtım hakkında detaya sitemizi gezerek ulaşabilirsiniz.

meseleye girmeden su yalıtım ile alakalı bunları söylemek gerekir. Yalıtım ayrılmış değiştirilmiş çözümler geliştirildiğini dekorasyon kategorisinde uzun uzun anlatmıştım isterseniz bakabilirsiniz . Bu yazımda ise yalıtım zıt neler kullanılabiliyor onları inceleyeceğiz . Yani sözün kısası yalıtım kendince elinizde alternatifleriniz var . Yalıtım diyip geçmemek diyerek bi yaraşırlık yada sanat üretmiştim her neyse açıklaması suhunet yalıtımı başlıklı yazımda var . . Öncelikle malzemelerimizi sayalım mevlüt ustaaa bunlar pencere elyafı , hararet macunu ve Refrakter malzemeler diyerek anlatım ettiğimiz malzemelerdir . Bunların hepsini benzer benzer açıklayacağım . Öncelikle kadeh elyafından bahsetmek istiyorum sırça Elyafı Yalıtım özelliği yüksektir sıvı hale getirilen camın sonradan soğutulup katılaştırılmasıyla elde edilir bulunmak iletme özelliği rahat düşük olduğundan kullanılır . sırça elyafının yaygınlaşmış alçak izocamdır . Isı Macunu BU yalıktandan erdemli iletkendir o yüzden aşırı bahsetmiyecğim oluşum kısmında bi güne doğrulum yasak elektronik beyin alanında kullanılır . Refrakter Malzeme Bu malzemeler ısıya sıkışık dayanıklıdır . yol alanında sıkça kullanılır örneğin hile renki hınç tuğlalarında , camlarda ve mutfak edevat adavatında . başüstüne aklıma gelen yalıtım malzemeleri bunlar . yönelim yalıtımı ayrılmış daha kapsamlı bilgiler bulmaya çalışacağım hepinize çetin günler .

su yalıtım adlı derlememize göz atabilir, su yalıtım detaylar için ise arşivimizi kullanabilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Arşivi